5 elemente cheie de luat în considerare înainte de a alege o agenţie pentru SEO
alegerea unei agenţii cu servicii SEO pentru marketing online, este o sarcină complicată. E important să știi cum să alegi compania de SEO marketing și cum să filtrezi companiile mai slabe.
Când ești în căutarea unui furnizor pentru Promovare SEO de calitate, opțiunile sunt multiple. Ele diferă în funcție de prețuri, experiență și structură. Pentru rezultate excepționale, trebuie să analizezi câteva opțiuni și să recunoști furnizori mai slabi.
Mai jos regăsești elementele cheie pe care trebuie să le analizezi, înainte de a alege o agenție pentru SEO cu care vei lucra:
Cuvinte cheie alese
Cuvintele cheie alese pentru profilul tău sunt esențiale. Poți afla acest lucru prin feedback-ul primit de la clienți sau cu o modalitate de căutare a cuvântului cheie. Cuvintele cheie te ajută să ajungi la audiența vizată. Oamenii caută folosind cuvinte cheie relevante și măresc traficul pe site-ul tău.
O agenție de servicii SEO ar trebui să fie potrivită pentru tine daca știe să facă o analiza complexă a acestor cuvinte cheie în funcție de audiența pe care o ai.
Construirea rețelei de backlink-uri
Motoarele de căutare observă link-urile care vin spre site-ul tău (backlink-uri). Dacă aceste link-uri vin dintr-un site credibil și de încredere, validează site-ul tău pe mai departe pentru motoarele de cautare si le transmite ca site-ul este unul de referinta.
O companie profesionistă de servicii SEO va trebui să lucreze cu câteva alte sute de site-uri care pot să ofere link-uri catre site-ul tău.
Tot in sarcina agenției este să creeze o strategie solidă și un calendar de postări lunare. Obiectivul este creșterea autorității paginii tale, astfel incât să crească în rezultatele căutărilor din motoare.
Calitatea conținutului
Calitatea conținutului devine decisivă pentru un SEO modern. Acesta este unul din puținele chestiuni obligatorii ale industriei digitale. Dacă furnizorul tău de promovare SEO îți comunică că nu contează pentru campaniile online, trebuie să înțelegi că se inșeală.
Brand-ul tău interacționează direct cu oamenii prin conținut digital.Tu trebuie să asiguri calitatea, originalitatea si frecventa de postare a conținutului.
Nu uita: „Content is king!” – Bill Gates
Realizări si portofoliul SEO
În această lume extrem de competitivă, compania de promovare SEO ar trebui să fie mândră de realizările si proiectele anterioare. Companiile adesea iubesc să își împărtășească realizările. Uită-te cu atenție înainte să alegi una dintre ele și optează pentru aceea care se potrivește nevoilor tale.
Trebuie să soliciți rezultatele lor obținute anterior, înainte de a angaja una.
Tehnici SEO Spam
In România cel mai adesea intâlnim freelanceri care promit clienților poziții fruntașe în motoarele de căutare în timpi foarte scurți. Cel mai adesea, aceste poziții atinse rapid, atrag penalizări din partea motoarele de căutare.
In ultimii ani, Google și-a actualizat algoritmii și penalizează aproape toate practicile de promovare rapidă.
Iți recomandăm să ai răbdare cu o campanie SEO, astfel atunci când vei atinge pozițiile dorite vei rămâne acolo pentru mai mult timp.
Trebuie să îți alegi înțelept compania de Marketing Online. Nimeni nu dorește să schimbe un furnizor de servicii SEO cu altul la fiecare două sau trei luni.
Concluzie
Înainte de a opta pentru un furnizor de servicii SEO, ar trebui să identifici de ce are nevoie afacerea ta si ce asteptări ai, astfel vei face alegerea cea mai bună.