7 motive pentru a avea un site responsive
Fiecare afacere poate beneficia din interfaţa un site responsive. Echipa noastra de experți în domeniul online a facut o analiză a avantajelor unui site responsive.
Sugestia de a-ți face site-ul responsive a fost persistentă de-alungul anilor trecuți și nevoia pentru un site optimizat pentru telefonia mobilă va crește o dată cu folosirea sporită a dispozitivelor mobile.
Dacă nu ai un site responsive, poți rata o mare parte a clienților și poți descoperi o încetare a dezvoltării afacerii tale. De fapt vânzătorii ar putea pierde 6.6 miliarde de lire în fiecare an prin faptul că nu sunt disponibili pentru utilizatorii dispozitivelor mobile.
Am întrebat echipa de experți în marketing și dezvoltare online de ce toate afacerile ar trebui să aibă un site responsive:
1. Intensificarea traficului pe dispozitivele mobile
“Traficul pe dispozitivele mobile certifică un procentaj uriaș din tot traficul online global (38.6%) așa că nu contează industria din care faci parte, poți fi sigur că oamenii încearcă să te găsească și să acceseze informații despre tine, folosindu-se de telefoanele mobile sau tablete. Deci ceea ce va face, cel puțin, un site responsive, este să sporească conștientizarea brand-ului.” Darren Wilson, Creative Director
2. Conversia din reclame
“Utilizatorii telefoanelor mobile sunt dispuși să petreacă destul de mult timp cercetând site-ul tău, dar ar putea, la fel de ușor, să părăsească repede site-ul, dacă nu pot găsi ceea ce doresc. Cu cât îți poți menține audiența mai mult pe site, cu atât vei converti mai mulți vizitatori. Telefonul mobil oferă oportunități grozave pentru colectionarea adreselor de e-mail și reclamelor redirecționate.” Beth Lang, Senior Digital Strategist
3. Compatibil cu toate dispozitivele moderne
“ Are mai mult sens să creezi un singur site care le face pe toate, în locul a două site-uri online separate, în special acum când varietatea de dispozitive este atât de mare. Nu mai există doar “desktop” și “telefon mobil”, dar și tabletă și TV web browsers. În prezent poți accesa pagini online pe dispozitive diferite, de la ceasuri la console de jocuri și chiar frigidere inteligente.” Scott Goldsworthy, PHP Web Developer
4. Îmbunătățește experiența utilizatorului
“ Nu ar trebui să te aștepți ca utilizatorii să trebuiască folosească zoom în și zoom out, pentru a naviga pe o pagină online care a fost dezvoltată pentru un desktop învechit. De asemenea, acum când conținutul este rege, site-ul tău trebuie să furnizeze conținut printr-un aspect optim pentru a fi ușor digerabil, fluxul conținutului tinde spre scopuri clare (ex: call to actions) și toate mesajele de tip cross-sell sunt plasate corespunzător pentru a menține utilizatorul preocupat.” Adam Nicholson, Senior Front-End UX Developer
5. Promovează clasificările Google
“Google a afirmat că un site responsive este cea mai bună practică. Google scanează site-ul pentru a indexa conținut, de aceea trebuie să clasifici cât mai organic cuvintele tale cheie. Un alt beneficiu este economisirea timpului și consecvență obținută din administrarea site-ului dintr-un singur punct, pentru că, toate schimbările vor fi copiate de toate dispozitivele.” Iain Wood, Digital Strategy Consultant
6. Folosește-te de tendințele video
“ Conturile video certifică aproximativ două treimi din tot traficul online, așa că este esențial să folosești video în marketing-ul tău. Statisticile arată, deasemenea, că utilizatorii petrec mai mult timp vizualizând un video cu ajutorul telefoanelor mobile, decât pe desktop, așa cum portabilitatea contează mult că să-ți menții audiența interesată de conținutul tău.” Laura Stack, Digital Content Producer
7. Asigură-ți site-ul pentru viitor
“Trend-urile utilizatorului se modifică tot timpul și pentru a fi ancorat în jocul tău, nu vei fi capabil niciodată să iei piciorul de pe accelerație. Totuși, un site responsive este o investiție valoroasă care merită atât în prezent cât și în viitor, deoarece extinde durata de viață a site-ului tău, făcându-l accesibil atât actualelor cât și viitoarelor dispozitive mobile.” Mel Moville, Digital Project Co-ordinator
Un design responsive înseamnă că site-ul tău este construit să funcționeze diferit, indiferent de cum a fost accesat și ajută utilizatorul să găsească ceea ce caută și îi oferă o experiență grozavă indiferent de dispozitivul ales.
Un site online optimizat pentru telefonie mobilă este unul care utilizează tehnologia specifică tendințelor de activitate a utilizatorului pe telefonul mobil pentru a optimiza site-ul pentru căutări, incluzând conținut relevant și publicitate pe telefoanele mobile.
Alte măsuri pe care le poți lua pentru a atrage experiența pe telefoanele mobile sunt aplicațiile și e-mailul optimizat pe telefoanele mobile.
Experții din cadrul DC Web Design îți pot construi un site responsive și îl pot optimiza pentru telefonul mobil, cu ajutorul serviciilor de dezvoltare a site-ului și a pachetelor pentru optimizare.