5 modalități prin care Facebook te poate ajuta să iți dezvolți afacerea
Suntem deja obișnuiți să folosim rețelele de socializare, 74% dintre utilizatori accesează aceste platforme în fiecare zi! Hai să vedem cum aceste platforme de socializare, precum Facebook, pot contribui la creșterea afacerii tale?
Deși metodele tradiționale de marketing pot fi în continuare eficiente, noua generație de consumatori se îndreaptă spre rețelele de socializare pentru a afla mai multe despre produse și servicii – deci, dacă afacerea ta nu utilizează în mod eficient rețelele de socializare, poți pierde clienți noi!
Dacă rândurile de mai sus nu te-au convins să folosești Facebook-ul pentru afacerea ta poate că următorul argument o va face: socializarea în mediul online nu o să dispară.
Platformele de rețelele sociale, precum Facebook, continuă să fie o metodă foarte simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor când vine vorba despre dialogul cu clienții, promovarea serviciilor și promovarea afacerii.
Știm deja despre capacitatea Facebook de a conecta prietenii unul cu celălalt, deci imagineaza-ti cât de bine poate conecta consumatorii cu compania dvs.
Nu te-am convins?
Ai mai jos 5 modalități prin care Facebook te poate ajuta să iți dezvolți afacerea:
1. Implicarea persoanelor targetate creează loialitate față de afacerea ta.
Postarea frecventă pe rețelele de socializare poate ajuta la obținerea de clienți și intărește loialitatea față de afacerea ta. Faptul că poti posta zilnic promoțiile și ofertele de produs nu este un lucru rău!
Interacționând cu clienții tăi prin rețelele sociale, construiești relații, creezi consumatori loiali și ce e și mai minunat, atragi clienți noi.
Pentru a profita la maxim de marketing-ul rețelelor de socializare, asigură-te că postezi conținut de calitate în fiecare zi.
2. Un conţinut de calitate ajută afacerea să rămână conectată.
Când comunici și postezi în mod activ pe retelele de socializare, clienții observa că vrei să rămâneți conectați, prin urmare, că iți pasă să-i informezi de afacerea ta.
Creează un conținut stimulativ și atrăgător din punct de vedere vizual, care să-i intereseze pe consumatorii tăi și postează des!
Fotografiile de produs, serviciile sau locația afacerii întreprinse vor crea o conexiune personală pentru consumatorii tăi.
3. Folosește reclamele Facebook doar pentru publicul țintă.
Când utilizezi reclame pe Facebook le poți direcționa exact pentru publicul demografic pe care dorești să îl atragi. Poți alege în funcție de locație, vârstă, sex, nivel de educație și multe altele! Aceasta înseamnă că reclamele tale vor ajunge la publicul dorit și nu va trebui să iti faci griji cu privire la faptul că acestea vor ajunge si la persoanele care nu sunt interesate de serviciile tale.
Dintr-o reclamă, utilizatorii pot obține informații folositoare cum ar fi indicatii către locația companiei tale, un cod de cupon pentru a face o achiziție sau informații despre cum să obțină o tranzacție exclusivistă.
Facebook oferă, deasemenea, date despre stadiul reclamei tale, ceea ce te va ajuta să iți măsori rezultatele.
4. Concursurile și promoțiile stimulează implicarea fanilor.
Toată lumea iubește un chilipir sau și mai bine, lucruri gratuite. Atunci când postezi un concurs sau bonusuri, acestea aduc trafic pe pagina dvs. de socializare, ceea ce stimulează angajamentul fanilor și duce adesea la o expunere mai mare a afacerii tale.
Derularea unui concurs sau a unei promoții oferă, de asemenea, posibilitatea de a atrage mai mulți fani – mai exact mai multe persoane conectate cu afacerea ta, ceea ce poate însemna în timp, mai mulți clienți!
5. Rețelele de socializare pot impulsiona SEO.
Când oamenii caută afacerea ta online, de cele mai multe ori, vor încerca să vadă dacă ai o pagină de Facebook. Motoarele de căutare, precum Google, indexeaza, de asemenea, activitatea pe retelele de socializare în rezultatele căutării.
Dacă pagina Facebook a companiei tale are un conținut de calitate publicat în mod constant și ai aprecieri, motoarele de căutare vor clasifica conținutul tau mai sus în rezultatele căutării. În general, acest lucru face ca afacerea ta să fie mai ușor de găsit de către clienți.