Aplicația „Compania mea pe Google” – (Google My Business) oferă companiilor o oportunitate fantastică de a fi vizibile la căutările pe Google. Cel mai bun lucru este că aplicarea la „Compania mea pe Google”, este gratuită.
Setarea aplicației Google My Business este una din cele mai simple și eficiente modalități pentru ca afacerea ta să fie ușor de găsit. Din ce in ce mai multe intrebări devin specifice din punct de vedere geografic la accesările online și algoritmul Google s-a dezvoltat în același timp cu intențiile utilizatorului.
Imbunătățește vizibilitatea afacerii tale pe Google
Probabil că ați căutat pe Google, la un moment dat, “locații pentru a mânca în apropiere” și ați sesizat că Google v-a furnizat 3 locații unde puteți mânca, bazându-se pe prezența dvs. actuală. Cele 3 afaceri furnizate ca și rezultate ale căutarii dvs. online, sunt de fapt cu un pas mai aproape de a vă atrage să deveniți un client.
Dacă aceste locuri pentru a mânca nu ar fi avut activă aplicația, atunci nu ar fi apărut în căutări.
Optimizarea pictogramei locale Google maps
După ce ați setat și personalizat pagina Google My Business, următorul pas ar fi optimizarea și completarea tuturor informațiilor necesare. Scopul ar fi să includeți cât mai multă informație posibilă si sa nu ratați nici un câmp.
După ce utilizatorii au finalizat căutarea online și au descoperit afacerea dvs. ca rezultat al căutării, următoarea etapă ar fi ca aceștia să acceseze pagina pentru a descoperi mai multe informații, cum ar fi datele de contact și harta.
Modalitatea de căutare online a oamenilor diferă și astfel informația oferită trebuie să fie clară. Dacă nu ați setat o adresă de contact actualizată, atunci le va fi dificil oamenilor să o găsească. Dacă afacerea nu este ușor de descoperit, oamenii vor opta pentru ceva mai rapid și veți pierde potențiali clienți.
Acesta este mediul online unde afacerile concurează în prezent, așa că asigurați-vă că afacerea dvs. profită de modalitățile de căutare online și vă ajută să obțineți clienți noi.
Adăugați postări pe aplicația Google My Business
Puteți să atrageți un interes mai mare prin adăugarea postărilor pe profilul dvs. de GMB. Conținutul va apărea atât în căutarea online pe Google, cât și pe Google Maps.
Pentru a adăuga o postare trebuie doar să accesați contul dvs. Google My Business și să o postați. Veți putea încărca imagini, puteți folosiți până la 300 de cuvinte într-un text sau chiar un titlu care va include datele de început/sfârșit. Există și opțiunea să adăugați un “call-to- action” cu o varietate de butoane inovatoare incluzând: “ descoperă”, “rezervă”,”inscrie-te”,”cumpără” și “preia oferta” pe pagina Companiei mele pe Google.
Opțiunea de a posta oferă o flexibilitate grozavă de a promova evenimente, produse și servicii, de a distribui conținut, evidențiind ofertele speciale. Postarea va fi valabilă timp de 7 zile până să fie nevoie să o înlocuiți cu una nouă. Google va trimite un e-mail pentru a aminti de această operațiune.
Dacă ați setat aplicația Google My Business, dar încă nu ați utilizat toate caracteristicile ei, este timpul să adăugați tot ceea ce ați învățat.
Amintiți-vă să verificați postările, pentru că valabilitatea lor prin intermediul Google expiră după 7 zile de la postare, însemnând că trebuie actualizate săptămânal.
Nu omiteți beneficiile aplicației Google My Business
Asigurați-vă că afacerea dvs. are o aplicație GMB cât mai detaliată și actualizată. Dacă nu v-ați alocat suficient timp pentru a o creea și optimiza, atunci nu va veti folosi de aceasta modalitate gratuită de a apărea in rezultatele căutării online pe Google. Dacă doriți să aflați mai multe detalii despre aplicația GMB și căutările locale, vă invităm să dialogați cu un membru al echipei noastre care vă fi încântat să vă ajute.
Dacă nu aveți timpul necesar pentru a vă documenta și a seta corect aplicația, este indicat să apelați la un specialist!