Content marketing-ul așa cum îl știm noi este la final!
27.000.000 de postări de continut sunt zilnic distribuite online. Content Marketing-ul intră într-o nouă eră, astfel competiția pentru captarea atenției audienței este în continuă creștere.
Toate organizațiile care se bazează pe Content Marketing sunt provocate să creeze o strategie de succes care să fie și profitabilă.Content Marketing-ul devine destul de dificil atunci când încerci să diferențiezi mesajul tău de restul competiției și să câștigi audiența vizată.
Doar 37 % dintre creatorii de conținut afirmă că strategia lor de Content Marketing este eficientă.
Solicitarea constantă pentru conținut nou
Solicitarea constantă pentru prezență și poziționare forțează organizațiile de marketing să creeze mult mai mult conținut.
63 % dintre market-erii de conținut lucrează, în prezent, la găsirea unor modalități de a livra conținut, care deja s-a dovedit eficient.
Companiile, conform realității, au un număr limitat de povești esențiale pentru a fi spuse – așa că rezultatul este că apar variații dese ale aceleiași povești care vizează de obicei, diferite audiențe. Dacă se download-ează frecvent e-book-uri – se știe despre ce se vorbeşte. Prea multe articole sau e-book-uri sunt o momeală folosită pentru a genera abonări și asta nu place nimănui. Oamenii care se abonează obțin o experiență exagerată și deplorabilă în ceea ce priveşte conținutul. Baza de date pe care o construiesc are doar lead-uri fără valoare reală de conversie.
Pentru multe organizații, Content Marketing a devenit o cursă acerbă în ceea ce privește calitatea conținutului.
În mod normal sunt folosite 3 metode plătite pentru publicitate in a promova/distribui conținut și de obicei, cel mai important este motorul de căutare de marketing (SEM).
Dacă se pune baza pe publicitatea plătită să genereze trafic conținutului, se va descoperi că este greu să fie profitabilă.
Jonathan Hochman a examinat 50 de pagini publicitare pe Google Ad Network din 2013 până în 2015. El a descoperit că în acea perioadă, costul per click (CPC) a crescut cu 71,74%, rata de schimb a scăzut de la 8,8% la 3,6%(-59,09%), iar costul total de schimb a crescut de la 10,44 USD la 44,50 – asta însemnând o creștere de 326,25% în 3 ani. Această cercetare a fost efectuată pe un eșantion limitat, dar exemplifică problema: creșterea costului și descreșterea efectului au ca rezultat un cost mai mare per solicitare.
Mai puțin este mai mult
Răspunsul nu este să se creeze mai mult conținut – este să se alcatuiască o experiență mai bună a conținutului pentru a fi cât mai relevant fată de audiența targetată. Mai simplu, să se determine o mai mare audiență targetată să consume mai mult conținut și astfel să se ajungă către scopurile reale ale afacerii.
Introducând conținut personalizat
Conținutul personalizat știe cine este cititorul, ce interese are acesta și ce l-a determinat să ajungă la procesul conversiei.
Personalizarea conținutului este viitorul Content Marketing pentru că rezolvă o mulțime de provocări fundamentale cu care se confruntă Content Marketing-ul tradițional.Conținutul poate fi construit folosind variații ale mesajului existent, care solicită informații specifice de la cititor.
Răspunsurile la întrebările precedente sau informații comportamentale ca vizitele anterioare,țeluri, experiențe, interese, achiziții, PPC, cuvinte cheie, căutări, stadii în procesul de vânzări, sunt toate parte ale parametrilor ce pot fi folosiți de echipa ta pentru conținut.
Pentru început, o singură parte dintr-un conținut deștept poate înlocui un număr uriaș de părți ale conținutului tradițional static – rezultând în mai puține campanii, mai concentrate, plătite pentru a atrage audiența vizată.
Conținutul deștept are un impact mult mai puternic asupra audienței care îl consumă, comparat cu conținutul static – deoarece ajustează mesajele direct după profilul cititorului. 88% dintre acestia au declarat că un conținut interactiv se diferentiază eficient fata de competitor, versus doar 55% care preferă conținutul static.
Poveștile din conținutul inteligent pot evolua în timp. Când organizația de marketing dezvoltă noi perspective în poveștile existente – cititorii anteriori pot fi notificați printr-un e-mail sau atenționările browser-ului – obținând o experiență continuuă a clientului, care se dezvoltă progresiv și va aduce subiectul de interes în prim planul audienței vizate.
Conținutul inteligent poate fi distribuit pe canalele digitale ca: internet, e-mail, aplicațiile de pe telefonul mobil și poate fi finalul content marketing-ului, așa cum îl știm.