SEO are un rol important în marketing-ul online și dacă este făcut corespunzător, va fi modalitatea ideală pentru a avea mai mult trafic pe site-ul tău, astfel vei mări baza de clienți.
Pentru afacerile mici, importanța SEO nu poate fi evidențiată suficient. Nu numai că te ajută să identifici cuvinte cheie și să dezvolți cunoștințele despre brand, dar îi ajută și pe întreprinzători să prezinte brand-ul lor către o audiență mai mare. Sunt multe site-uri online și mecanisme gratuite disponibile care ajută afacerile mici să obțină profit din afacerea lor online. Această postare te va ajuta să înțelegi importanța SEO și cum îți poate îmbunătăți afacerea sporind portofoliul tău de clienți.
Înțelegerea optimizării motoarelor de căutare
Competitiv și imprevizibil, SEO este determinat de o varietate de factori care se modifică frecvent. Redus la 2 categorii : SEO on-site ( titluri de pagină și descrieri, prima pagină, tagging, link-uri interne, etc.) și SEO off-site (rețelele de sociale, blogging pentru vizitator, back-links din site-uri web de înaltă calitate, etc.).
Va prezentăm câteva modalități în care vă puteți optimiza practica SEO:
1. Stabilește-ți cuvintele cheie
Scopul căutării cuvintelor cheie este de a observa care din cuvintele specifice se potrivesc mai bine pe site-ul tău. Fiind unul din primii pași în SEO, descifrarea cuvintelor cheie valoroase din piață este piatra de temelie pentru un site web de calitate. Concentrează-te pe termeni de nișă distincți care se găsesc la intersectarea afacerii tale cu piață.
Un instrument grozav și gratuit este Google Keyword Planner.
2. Crește viteza de încărcare a site-ului tău
Statisticile arată că 53% dintre cei care folosesc telefonul mobil vor abandona pagina ta online dacă le va lua mai mult de 3 secunde să se încarce. Acesta este un număr generos pentru 2018.
Există destule moduri de testare online, cum ar fi Google’s Page Speed. Câteva modalități prin care îți poți optimiza site-ul web, ca o regulă generală, este să îți formatezi adecvat imaginile supradimensionale; verifică captarea browser-ului și cum sunt stocate și comprimate datele online și verifică în codul site-ului ca totul să fie ok.
3. Fii creativ folosind meta-descrieri
Un element HTML care descrie și rezumă conținuturile paginii tale (la un maxim de 160 de caractere), descrierea meta poate avea un impact surprinzător în condiția ta SERP.
O meta-descriere bine gândită este capabilă să sporească exponențial rata de accesări a paginii tale online. Când redactezi conținutul, nu uita si de meta-descriere.
Creează conținut de calitate
Este știut că un conținut calitate va avea impact indiscutabil in online. Când este vorba de redactarea blog-urilor, articolelor sau simple copii, mulți oameni din mediul online cad în capcană menționării de cât mai multe ori posibil a cuvintelor cheie, fără să se concentreze pe scrierea propriu-zisă.
Get Specific
A useful tool for narrowing down your goals to ensure they’re viable is the SMART mnemonic. It’s important to get specific to understand exactly what you’re working towards, and help you break down the process of hitting your targets. This is exactly what this mnemonic helps you to achieve.
Always Remember Your Goals!
Establishing a solid vision for your business is the first step to planning your digital marketing budget. Always keep your final goals in sight when organising anything for your company. When deciding which steps to take next in your business, ask yourself how they will help you achieve the goals you outlined in Step #1. This will ensure that you stay on track and prevent you from spending your budget on anything that won’t help you achieve.
As your budget progresses and evolves, continue referring to your SMART objectives. Stay focused and remember your goals – they will always inform what your next step will be!
Get Specific
A useful tool for narrowing down your goals to ensure they’re viable is the SMART mnemonic. It’s important to get specific to understand exactly what you’re working towards, and help you break down the process of hitting your targets. This is exactly what this mnemonic helps you to achieve.
Always Remember Your Goals!
Establishing a solid vision for your business is the first step to planning your digital marketing budget. Always keep your final goals in sight when organising anything for your company. When deciding which steps to take next in your business, ask yourself how they will help you achieve the goals you outlined in Step #1. This will ensure that you stay on track and prevent you from spending your budget on anything that won’t help you achieve.
As your budget progresses and evolves, continue referring to your SMART objectives. Stay focused and remember your goals – they will always inform what your next step will be!
Get Specific
A useful tool for narrowing down your goals to ensure they’re viable is the SMART mnemonic. It’s important to get specific to understand exactly what you’re working towards, and help you break down the process of hitting your targets. This is exactly what this mnemonic helps you to achieve.
Always Remember Your Goals!
Establishing a solid vision for your business is the first step to planning your digital marketing budget. Always keep your final goals in sight when organising anything for your company. When deciding which steps to take next in your business, ask yourself how they will help you achieve the goals you outlined in Step #1. This will ensure that you stay on track and prevent you from spending your budget on anything that won’t help you achieve.
As your budget progresses and evolves, continue referring to your SMART objectives. Stay focused and remember your goals – they will always inform what your next step will be!
Get Specific
A useful tool for narrowing down your goals to ensure they’re viable is the SMART mnemonic. It’s important to get specific to understand exactly what you’re working towards, and help you break down the process of hitting your targets. This is exactly what this mnemonic helps you to achieve.
Always Remember Your Goals!
Establishing a solid vision for your business is the first step to planning your digital marketing budget. Always keep your final goals in sight when organising anything for your company. When deciding which steps to take next in your business, ask yourself how they will help you achieve the goals you outlined in Step #1. This will ensure that you stay on track and prevent you from spending your budget on anything that won’t help you achieve.
As your budget progresses and evolves, continue referring to your SMART objectives. Stay focused and remember your goals – they will always inform what your next step will be!