Ce gândeşte un consumator modern și realist?
De Ziua Mondială a Mediului Înconjurător, ne îndreptăm atenția spre întrebările adresate de consumatorii inteligenți, atunci când privesc un produs și cum își pot explica brandurile eforturile pentru a preîntâmpina mai bine așteptările consumatorului.
Consumatorii de astăzi devin mult mai precauți cu deciziile lor despre cumpărături, dorind să afle din ce în ce mai multe despre produsele pe care le consumă. Verifică etichetele de pe ambalaj care transmit o poveste valabilă și sănătoasă. Se așteaptă ca brand-urile să comunice informația pe care ei o caută.
Nu mai sunt doar curioși să afle despre ingredientele de pe ambalaj, dar și de unde provin acestea.
Ce caută mai exact consumatorii?
Când un consumator achiziționează un produs și îi verifică ambalajul, ce caută mai exact în afara celor evidente? Să descoperim!
Ce se află în interiorul acestui produs?
Consumatorii nu își doresc doar o listă de ingrediente ale produselor, dar doresc să știe de unde provin acestea, ce anume sunt și dacă ele sunt sigure, sănătoase și sustenabile. De exemplu, există o secțiune destul de mare de consumatori care evită să folosească uleiul de palmier, de când au aflat despre dauna provocată mediului înconjurător făcută de industria uleiului de palmier.
Consumatorii cunosc anumite specii de pești care sunt în pericol din cauza extra – pescuitului sau stiu faptul ca distincti pești au un conținut crescut de mercur, dacă sunt pescuiți în zone specifice ale globului.
Ei verifică ce fel de îndulcitori se găsesc în produsele lor și dacă aceștia pot avea un impact asupra sănătății, comparativ cu alte atenționări despre ingrediente.
De unde a provenit acesta?
În opoziție cu lecturatul unei liste de ingrediente, consumatorii doresc informații detaliate despre producătorul produselor achiziționate și ce efect va avea acesta atât asupra lor cât și asupra mediului înconjurător.
Sunt în căutare de informații usor de urmărit. Doresc informații despre originea lor și vizibilitatea în lanțul trofic.
Consumatorii caută în prezent răspunsuri despre proveniența produselor lor. Ei doresc să afle despre călătoria lor pentru a ajunge la stele și în casele lor. Ce fel de amprentă a lăsat acest produs în timpul călătoriei sale?
A rănit acest produs pe cineva sau ceva pe parcursul drumului?
Dacă se iau în considerare vremurile actuale, este necesar să se întrebe în ce țări a fost produs și dacă au practici corecte în acele locuri?
Consumatorii cercetează dacă produsele pe care le cumpără au fost confecționate folosind proceduri etice de confecționare sau folosind muncă silnică în altă parte a lumii?
Un consumator modern știe despre comerțul ilegal dintre țări și metodele acestora. El este conștient de răul făcut de mobilierul confecționat din lemn tăiat ilegal.
Este acesta organic?
Conștientizarea despre plasticul utilizat individual, împachetarea și impactul asupra naturii cresc mai repede acum. Cu eforturile primite din partea comunităților, organizațiilor și indivizilor, oamenii știu despre ororile plasticului folosit individual.
Conform „LA Times”: jumătate de miliard de paie sunt folosite zilnic. Refuzul utilizării paielor a devenit o practică ascendentă în toată lumea. Adesea oamenii evită folosirea plasticului utilizat individual și optează pentru pungi din iută, hârtie sau fibre pentru cumpărături.
Astăzi consumatorii au sporit sensul precauției când este vorba de modele de consum și impactul lor ulterior asupra ecosistemului. Grijile ambientale au un impact asupra deciziei de achiziție a consumatorului.
Majoritatea consumatorilor se întreabă dacă produsul este sigur pentru mediul înconjurător și sănătatea lor? Cum contribuie la schimbarea climatului și amprentarea de carbon globală?
Acestea sunt doar câteva din chestiunile mărețe despre care mulți consumatori știu și sunt procesate în subconștient sau conștient, când optează pentru un produs.
De cele mai multe ori lumea se înflăcărează la ideea obiceiurilor care îți consumă mental-ul, născute din practicile etice, transparentă și responsabilitate. Consumatorii caută mai multe informații comparativ cu cei din ultimele generații. În timp ce printarea etichetelor pentru produsele tradiționale are restricții cât și limitări, pentru a întâmpina această nevoie sporita de informații detaliate despre produs, este timpul ca brandurile să se gândească cât de bine pot comunica potențialilor clienți, poveștile despre produsele și eforturile de a preîntâmpina așteptările consumatorului.
Mai multe organizații și brand-uri au luat măsuri demne de laudă pentru produsele lor, prin înlocuirea unui ingredient în mod conștient, schimbarea furnizării din motive etice, depunerea de eforturi pentru a reduce amprentarea și ambalarea organizațională.