dacă ai o afacere mică, te-ai intrebat cu siguranță dacă blogging-ul merită timp și efort. Răspunsul scurt este DA!
De ce să pornesc un blog pentru afacerea mea?
1. Un blog poate crea o conversație cu clienții, cu cei care prospectează piața și cu alte companii din domeniu. Prin blog se încurajează interacțiunea, comentariile și feed-back-ul. Asigură-te că vei răspunde la toate comentariile!
2. Scrierea pe blog te determină să te gândești la subiecte valoroase, la afacerea și clienții tăi, cât și la lumea înconjurătoare.
3. Un blog construiește încredere, relații și vânzări. Clienții te vor căuta ca find o sursă sigură pentru informații pe segmentul tău de afacere, ulterior te vor aborda pentru a cumpăra de la tine.
4. Un blog va intensifica optimizarea motorului de căutare. Postările pe blog sunt cea mai bună modalitate de a furniza conținut constant. Prin postarea frecventă pe blog, oferi către Google și alte motoare de căutare, un conținut nou și creezi oportunități pentru a te conecta la toate cuvintele cheie importante și a-ți spori vizibilitatea ca rezultat pe paginile de căutare (SERPS).
5. Un blog îți va permite să intri în contact cu vizitatorii site-ului tău. La finalul postărilor tale, poți adresa întrebări către cititori, pentru a încuraja conversația și a obține feed-back din partea lor în ce privește conținutul tău. Prin revizuirea și răspunsul la comentariile cititorilor construiești încredere și poți creea o conexiune cu auditoriul tău pentru a înțelege mai bine ce este de interes pentru clienții tăi.
6. Un blog poate face că afacerea ta să fie lider pe segmentul tău de piață – poți construi încredere și poți influența industria ta prin furnizarea informațiilor valoroase și specializate în postările tale pe blog. De-a lungul timpului devii o sursă credibilă la care clientul tău poate apela pentru un conținut informativ și de ajutor, fapt care se poate transformă în timp într-o rată mai mare de conversie a clienților.
7. Postarea pe blog îți permite să arăți o latură mai personală a afacerii tale. Blogging-ul oferă altora senzația de standarde corporatiste, viziune și personalitate a companiei tale.
8. De fiecare dată când scrii pe blog, creezi pentru cei care te urmăresc o oportunitate de a distribui conținutul tău și altor persoane. Fie că se conectează la postările de pe blogul tău, îl distribuie sau îl trimit pe e-mail și altora, este un marketing liber și te poate valida pe viitor ca o sursă credibilă în domeniul tău.
Dintr-un punct de vedere practic, blogging-ul are sens deoarece se poate construi credibilitate folosind un minim de efort și cheltuială.
Clasificarea motoarelor de căutare, poate spori traficul online și favoriza relațiile cu potențialii și actualii clienți. Această este o oportunitate care nu trebuie ratată de afacerile mici.